onsdag 3 december 2014

Nu är jag ivrig!




Konsoller till skafferiet har legat ute för att få lite patina!



Ursäkta kvalitén, men jag kan inte vänta på dagsljuset för att visa er pardörrarna till skafferiet, de är på plats. Snart har jag ett skafferi, och som jag kan gå in i!
Jag kunde inte heller vänta på det frostade glaset och prövade därför med ett spetstyg.


När jag häromdagen kikade på vilka sökord som ledde till min blogg såg jag ordet Demensaffären!? Jag kunde inte annat än skratta.

Wilma och hennes kompis ska bo hos mig under helgen, lycka!



14 kommentarer:

HWIT BLOGG sa...

Jösses, demensaffären??! Ha ha, ja lite lätt demens kan man få av för mycket bloggande kanske...
Jättefina konsoller och det kommer att bli såå snyggt, söt jycke också!
Varm kram till dig från en isande kall ö och Titti

Cat sa...

Men hallå vad fint det blir. Är jättespänd på att se resultatet. Vad kul med lite hundsällskap :-)
Ha de gott. Kram, Catarina

Här är gudagott att vara ! sa...

Ha,ha,ha, ja den som googlade på demensaffären och hamnade hos dej blev nog förvånad ! - Och vem vill till demensaffären ? :D
Oj, vad jag känner igen mej i att inte kunna vänta på att saker ska bli helt färdiga! - Skafferiet kommer att bli så underbart att ha ! - Det är en lycka med ett sånt skafferi, jag vet ;)
Så roligt för dej att få vara extra matte i helgen ♥
Varma decemberkramar från mej !
/ Anneli

Vardag och flärd sa...

Då kan du snart använda ditt skafferi, härligt!
Ha en fin helg med dina gäster!
Kramar Eva

Meta sa...

Ett sånt skafferi har stått högst på min önskelista över nästa boende och så satte vi oss i en lägenhet med 3rum och kök. Så blev det med det.
Kolonin är också för liten, får nog se det som ett avslutat kapitel det blir kylskåp.
Pardörrarna ser fina ut men jag antar att de skall ha annan färg, eller......
Konsolerna är fina bättre än trä.
Ha ett fint slut på veckan
Kram Meta

lisashus sa...

Vilket drömskafferi, med DE dörrarna och de konsollerna! Åh, så fint! Ett sånt skafferi har jag alltid drömt om. Försökte få snickaren att göra ett hörnskafferi här i lägenheten, men....nä, han vägrade! Så jag får nöja mej med min garderobsliknande historia istället! Oj, så fint du kommer att få det!

Demensaffären? Hur i hela friden kunde detta leda till din blogg? :) Jag förstår om du skrattar, det gör jag också!

Ingen kan väl vara lämpligare hundvakt än du! Åh, så kul du kommer att få!
Kram
Lisa

LantlivsAnette sa...

Åhhh wiiieee vad fint skafferi du får !! Jag längtar tills du kan visa oss mera. Ha det gott
Kraaam Anette

Fågel Blå sa...

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhh så fint skafferi du kommer att få, helt lovely, och jo den kan sk´ratta han!
Ler!
Fin Helg till dej
Kram Kathrine

Solstrimmor sa...

Kan tro att du är ivrig! Kommer att bli himla fint! Spännande att se vad du väljer för sorts frostat glas. De finns nog i många varianter nuförtiden?

Sökorden förbryllar verkligen! I viss mån hela statistikfältet om du frågar mig.

Ha det kul med Wilma och hennes kompis... lagom med lånevovvar över veckoslutet!

Kramar från Eva-Mari

Vit Hortensia sa...

Så spännande!...och konsolen blev ju så jättefin med lite genomträngd rost!
Det ser ut som om till och med hunden skrattar åt Demensaffären :D
Fina dagar önskar jag dig!
Kram
Birgitta

Erikslundsliv sa...

Åh,så underbart med ett skafferi att gå in i med mycket utrymme för allt möjligt. Önskar att det fanns plats för ett i mitt kök också!
Kram, kram / Ann

Tante Mali sa...

Google made a funny translation but I love your loughing dog!
Elisabeth

Snäckskalsdalen. sa...

Har du satt dit dörren själv? Du verkar vara så händig så inte skulle jag bli förvånad. Och konsolerna ser kanon ut. Vovven ser lite bister ut men det är kanske skenet som bedrar.
Men vad är demensaffären för något. Jag vet inte ens hur man tittar efter vad man haft för sökord så jag lever lyckligt ovetande.
Agneta kram

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Så spennende det er å se og følge med i skafferiet ditt , det blir nok fint tenker jeg. Søte hunder du hadde på besøk også , så koselig ! God natta klem til deg .